Chit Chat Bersama Seorang Doktor Pakar

Assalamualaikum para pembaca sekalian dan Salam Ramadhan...


Terpanggil untuk share perbualan di antara adik saya, Azie dengan Dr. Suhaimi (Pakar Sakit Puan). Untuk pengetahuan semua, Azie baru sahaja seminggu melahirkan puteri sulungnya... Ikuti perbualan mereka pada hari Azie mendaftar keluar dari hospital selepas bersalin.

Doktor : Semuanya nampak baik. Jadi puan dan baby boleh keluar harini ye.

Azie    : Ok doktor.

Doktor : Jadi, puan perlukan vitamin/supplement? Kalau nak, saya masukkan sekali dan bawa balik.

Azie    : Erm.. Saya dah ada vitamin Shaklee Set Bersalin/Berpantang dan Set Menyusu.

Doktor : Ohh.. kalau macam tu tak perlu lah saya bagi vitamin tambahan. Vitamin Shaklee dah cukup bagus! Tambahan nanti susu akan lebih berkualiti.

Azie    : Ouh.. Ye ke doktor? (Mode: HAPPY!)

Doktor : Ye, betul.

Haa... Best tak komen daripada seorang doktor pakar? Seorang doktor pakar sakit puan dan seorang lelaki pun komen yang VITAMIN SHAKLEE SANGAT BAGUS! Dan membuatkan SUSU IBU LEBIH BERKUALITI! Woww! Saya pun terkejut bila dengar macam tu.. Saya ingatkan doktor tak tahu pasal Shaklee or ingatkan doktor takkan komen apa-apa pasal produk MLM macam ni.. Hehe.. So, memang terbuktilah sebenarnya doktor juga support vitamin keluaran Shaklee sebab ternyata BERKUALITI, BERKESAN dan BERKHASIAT kan! InsyaAllah... Berbunga-bunga rasa hati!

Sekarang ni, memandangkan ini merupakan pengalaman pertama Azie berpantang dan menyusukan anak, saya rasa berkobar untuk membantu, memberi nasihat, menyokong dalam menjayakan penyusuan susu ibu. Saya tidak mahu Azie mengalami pengalaman pahit yang sama seperti saya ketika berpantang dan menyusukan anak sulung saya, Arissa Yasmin. Ilmu pengetahuan dan pengalaman orang yang telah berjaya sangat diperlukan dalam kita menjayakan penyusuan ini. Semoga Allah permudahkan perjalanan kami… Amin.

Untuk tatapan semua, ini lah dia.. Anak buah pertama saya.. 

NURZARA INSYIRAH BT MOHD ZAMIR.. ^_^


Semoga Zara menjadi insan terbaik dan anak yang solehah untuk ayah & ibu..

Kepada pembaca di luar sana yang perlukan bantuan, konsultansi serta cadangan vitamin yang sesuai untuk anda, boleh lah menghubungi saya ye. Jangan malu-malu, nanti rugi! Saya ikhlas ingin membantu..

Sekian untuk kali ini. :)

FREE CONSULTATION 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!



Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

1 comment :

  1. https://www.lookp.com/malaysia/gynaecologist boleh klik link ini bagi yang mencari khidmat terbaik doctor pakar sakit puan

    ReplyDelete